GWARANCJA PODSTAWOWA
Gwarancji na poprawne działanie sprzętu udziela AKCES edukacja na czas 24 miesięcy (zachęcamy również do skorzystania z gwarancji dożywotniej).
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez serwis AKCES edukacja.
Datą od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia dokumentu zakupu/przekazania sprzętu (Faktura VAT, paragon, protokół odbioru). Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez Serwis AKCES edukacja, dane kontaktowe:
AKCES edukacja – serwis
ul. Wysogotowska 9
62-081 Przeźmierowo
- tel. kontaktowy (dni robocze 9:00 - 16:00): 61 814 20 82
- linia pomocy technicznej (dni robocze 9:00 – 16:00): 501 244 108
(koszty standardowe według stawek operatorów)
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np.: zainstalowanie sprzętu, konserwacja, instalacja oprogramowania itp.
Niniejsza gwarancja obejmuje usterki sprzętu spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.
Uszkodzony sprzęt Reklamujący dostarczy do serwisu AKCES edukacja osobiście, przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską. Przed wysyłką prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny z serwisem.
Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy - obowiązki klienta:
1. Dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać rodzaj uszkodzenia podczas kontaktu z serwisem.
2. W przypadku zaistnienia potrzeby dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu: opiswraz z uszkodzonym elementem (prosimy nie przesyłać pełnych zestawów) dostarczyć do serwisu AKCES edukacja (dane teleadresowe jak wyżej).
3. Sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem.
4. Po zrealizowaniu reklamacji sprzęt należy odebrać w miejscu składania reklamacji, bądź serwis odeśle sprzęt na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym na własny koszt.
5. W przypadku przesyłek kurierskich wszelkie koszty związane z zapewnieniem bezpiecznego opakowania, ubezpieczenia, transportu i innym ryzykiem ponosi Klient.
6. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż do 3 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu do naszego serwisu.
7. AKCES edukacja nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych w wyniku awarii sprzętu na jakimkolwiek nośniku danych.
Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady,
- uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, transportu czy konserwacji sprzętu, a także stosowanie sprzętu niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa,
- uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek, dostrojeń lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Klienta lub Użytkownika.
W przypadku podejrzenia naruszenia przesyłki, lub uszkodzenia przesyłanego sprzętu w czasie transportu, prosimy o stosowanie następującej procedury:
- po zauważeniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości wspólnie sporządzić stosowny protokół,
- jeżeli uszkodzenie przesyłki zostało stwierdzone po odjeździe kuriera mimo braku śladów uszkodzenia opakowania, należy sporządzić protokół uszkodzenia zawierający: opis uszkodzenia, nr listu przewozowego, datę doręczenia, oczekiwania finansowe z tytułu poniesionych strat, protokół ten należy dostarczyć do lokalnego oddziału firmy kurierskiej, która wykonała usługę, a jego kopię przesłać emailem do AKCES edukacja na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Postanowienia końcowe
- Fakt udzielenia gwarancji na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani też nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z nie zgodności towaru z umową.
- AKCES edukacja nie będzie ponosił odpowiedzialności za serwis gwarancyjny jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonywane z powodu restrykcji importowo/eksportowych na części zamienne i/lub innych przepisów prawnych, czy też nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie naprawy.
- AKCES edukacja nie udziela upoważnień ani gwarancji odnośnie sprzętu z wyjątkiem tych, które wyraźnie określono w niniejszym dokumencie. W żadnym wypadku nie będzie odpowiedzialna wobec Klienta za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu wynikłe z innych przyczyn niż wady tkwiące w sprzęcie. Nie będzie również odpowiedzialna za szkody spowodowane wadami sprzętu, inne niż realnie poniesione szkody w posiadanym majątku lub naruszenie dóbr osobistych. W szczególności uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią sprzętu.
- Niniejsza gwarancja nie zezwala na dokonanie zmian, przeróbek, dostosowań czy regulacji, tak aby sprzęt odpowiadał przepisom bezpieczeństwa, napięciu zasilania, radiowemu lub telewizyjnemu systemowi transmisyjnemu lub wymogom elektrycznym kraju lub regionu, w którym sprzęt ma być używany. Zaleca się, aby Klient zapoznał się z lokalnymi warunkami technicznymi i wymogami bezpieczeństwa zanim zakupi sprzęt, który ma być użytkowany w innym kraju.
- AKCES edukacja zastrzega sobie możliwość zmiany warunków gwarancji. Nowe warunki gwarancji nie będą działać wstecz.
GWARANCJA DOŻYWOTNIA
Gwarancji na poprawne działanie sprzętu udziela AKCES edukacja na
okres życia produktu + 1 rok (nie krócej niż 24 miesiące).
Jako okres życia produktu uznaje się moment oficjalnie podanego przez dystrybutora ostatecznego zakończenia sprzedaży (podanego co najmniej na miesiąc przed tym terminem) .
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez serwis AKCES edukacja.
Datą od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia dokumentu zakupu /przekazania sprzętu (Faktura VAT, paragon, protokół odbioru). Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez Serwis AKCES edukacja, dane kontaktowe:
AKCES edukacja – serwis
ul. Wysogotowska 9
62-081 Przeźmierowo
- tel. kontaktowy (dni robocze 9:00 - 16:00): 61 814 20 82
- linia pomocy technicznej (dni robocze 9:00 – 16:00): 501 244 108
(koszty standardowe według stawek operatorów)
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np.: zainstalowanie sprzętu, konserwacja, instalacja oprogramowania itp.
Niniejsza gwarancja obejmuje usterki sprzętu spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.
Uszkodzony sprzęt Reklamujący dostarczy do serwisu AKCES edukacja osobiście, przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską. Przed wysyłką prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny z serwisem.
Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy - obowiązki klienta:
1. Dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać rodzaj uszkodzenia podczas kontaktu z serwisem.
2. W przypadku zaistnienia potrzeby dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu: opiswraz z uszkodzonym elementem (prosimy nie przesyłać pełnych zestawów) dostarczyć do serwisu AKCES edukacja (dane teleadresowe jak wyżej).
3. Sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem.
4. Po zrealizowaniu reklamacji sprzęt należy odebrać w miejscu składania reklamacji, bądź serwis odeśle sprzęt na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym na własny koszt.
5. W przypadku przesyłek kurierskich wszelkie koszty związane z zapewnieniem bezpiecznego opakowania, ubezpieczenia, transportu i innym ryzykiem ponosi Klient.
6. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż do 3 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu do naszego serwisu.
7. AKCES edukacja nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych w wyniku awarii sprzętu na jakimkolwiek nośniku danych.
Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady,
- uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, transportu czy konserwacji sprzętu, a także stosowanie sprzętu niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa,
- uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek, dostrojeń lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Klienta lub Użytkownika.
W przypadku podejrzenia naruszenia przesyłki, lub uszkodzenia przesyłanego sprzętu w czasie transportu, prosimy o stosowanie następującej procedury:
- po zauważeniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości wspólnie sporządzić stosowny protokół,
- jeżeli uszkodzenie przesyłki zostało stwierdzone po odjeździe kuriera mimo braku śladów uszkodzenia opakowania, należy sporządzić protokół uszkodzenia zawierający: opis uszkodzenia, nr listu przewozowego, datę doręczenia, oczekiwania finansowe z tytułu poniesionych strat, protokół ten należy dostarczyć do lokalnego oddziału firmy kurierskiej, która wykonała usługę, a jego kopię przesłać emailem do AKCES edukacja na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Postanowienia końcowe
- Fakt udzielenia gwarancji na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani też nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z nie zgodności towaru z umową.
- AKCES edukacja nie będzie ponosił odpowiedzialności za serwis gwarancyjny jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonywane z powodu restrykcji importowo/eksportowych na części zamienne i/lub innych przepisów prawnych, czy też nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie naprawy.
- AKCES edukacja nie udziela upoważnień ani gwarancji odnośnie sprzętu z wyjątkiem tych, które wyraźnie określono w niniejszym dokumencie. W żadnym wypadku nie będzie odpowiedzialna wobec Klienta za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu wynikłe z innych przyczyn niż wady tkwiące w sprzęcie. Nie będzie również odpowiedzialna za szkody spowodowane wadami sprzętu, inne niż realnie poniesione szkody w posiadanym majątku lub naruszenie dóbr osobistych. W szczególności uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią sprzętu.
- Niniejsza gwarancja nie zezwala na dokonanie zmian, przeróbek, dostosowań czy regulacji, tak aby sprzęt odpowiadał przepisom bezpieczeństwa, napięciu zasilania, radiowemu lub telewizyjnemu systemowi transmisyjnemu lub wymogom elektrycznym kraju lub regionu, w którym sprzęt ma być używany. Zaleca się, aby Klient zapoznał się z lokalnymi warunkami technicznymi i wymogami bezpieczeństwa zanim zakupi sprzęt, który ma być użytkowany w innym kraju.
- AKCES edukacja zastrzega sobie możliwość zmiany warunków gwarancji. Nowe warunki gwarancji nie będą działać wstecz.