fbpx

Wielkość czcionki:

  • A
  • A
  • A

Kontrast strony:

  • A
  • A
  • A

AKCES Edukacja na portalach społecznościowych

Pracownia matematyczno-informatyczna

Rozbudź w swoich uczniach zaangażowanie i zapał do nauki programowania z najlepszymi rozwiązaniami robotycznymi!

Pozwól im zmierzyć się z prawdziwymi problemami i zrozumieć jak w realnym świecie działa technologia. Pracownia matematyczno–informatyczna, zawierająca zestawy LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 oferuje praktyczne podejście w rozwiązywaniu problemów, pozwalające każdemu uczniowi osiągnąć cele zgodne z programem nauczania poprzez kompleksowe i niewymuszone rozwiązanie dydaktyczne. Uczniowie będą zmotywowani, aby własnoręcznie projektować, budować i programować roboty. Największym wyzwaniem, przed którym staną nauczyciele, będzie zmuszenie uczniów do opuszczenia klasy!

Zestawy LME EV3 pozwalają na naukę programowania w: Scratch, Python, java, C/C++ i innych.

Kompetencje

Produkty

Cechy

Możliwość rozbudowania rozwiązań

Dodatki i rozszerzenia pozwolą zwiększyć możliwości rozwiązania, a pakiety części zamiennych uzupełnią braki

Karty oceniania

Gotowe kryteria oceniania pozwalają monitorować postępy uczniów w nauce.

Instrukcja dla nauczyciela “Jak zacząć?”

Instrukcja dla nauczycieli, przedstawiająca poszczególne kroki, umożliwiające skuteczne wprowadzanie rozwiązań na lekcje.

Wsparcie techniczne

Nasz zespół wsparcia technicznego jest gotowy, aby udzielić Ci wszelkich odpowiedzi na techniczne pytania dotyczące produktów LEGO® Education. Jako jedyni w Polsce prowadzimy serwis gwarancyjny producenta.

Rozwijane umiejętności

Mówienie i słuchanie, opowiadanie i słuchanie, odgrywanie ról, kreatywność, współpraca.

STEAM

Rozwiązanie budujące kompetencję STEAM

Nasza oferta

Szkolenia

Kadra naszych Trenerów to najlepsi eksperci, którzy chętnie podzielą się swoją rozległą wiedzą oraz zebranym przez lata doświadczeniem. Jako jedyni w Polsce posiadamy uprawnienia prowadzić certyfikowane szkolenia Akademii LEGO® Education. Za szkolenia odpowiada nasza Fundacja ALE Nauczanie, zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem oraz katalogiem szkoleń.

Nasza misja

Materiały dla nauczycieli

  Insights & Research - Artykuły, badania >>

 

Podręczniki, karty pracy

  • LME EV3 - Wstęp do robotyki - oprogramowanie na komputer - Podręcznik nauczyciela [ENG] [PL*]
  • MAKER MINDSTORMS EV3 - Podręcznik nauczyciela [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Wstęp do robotyki - aplikacja na tablet - Podręcznik nauczyciela [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Ćwiczenia z kodowania [DEMO PL] [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Wstęp do robotyki - Robot Educator - Podręcznik nauczyciela [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Misja na Marsa [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Aplikacja do programowania na tablet - wprowadzenie [ENG] [PL*]
  • Scenariusze zajęć - 30+ [ENG]

Szkolenia

  • E-learning – ponad 50 godzin materiałów metodycznych dla nauczycieli i scenariuszy zajęć
  • Szkolenie Akademii LEGO Education – LME EV3 (F2F lub online)
  • Szkolenie Akademii LEGO Education – LME EV3 i Python (F2F lub online)
  • Szkolenie Akademii LEGO Education – LME EV3 i konkursy (F2F lub online)
  • Szkolenie Akademii LEGO Education – LME EV3 i pakiet inżynierski (F2F lub online)

 

PRACOWNIE

Przykładowe propozycje pracowni

Składniki:

  • 1 x 45544 (LME EV3) na każdą parę uczniów
  • 1 x 45570 (Misja na Marsa) na pracownię

Opcjonalnie:

  • 1 x 45517 (Ładowarka) na każde 2 zestawy 45544
  • 1 x 45560 (LME EV3 – zestaw dodatkowy) na każde 1-4 zestawy 45544

Chcesz przygotować szkołę na wyzwania przyszłości?

Poznaj ścieżkę wdrożenia