fbpx

Wielkość czcionki:

  • A
  • A
  • A

Kontrast strony:

  • A
  • A
  • A

AKCES Edukacja na portalach społecznościowych

Pracownia matematyczno-informatyczna

Rozbudź w swoich uczniach zaangażowanie i zapał do nauki programowania z najlepszymi rozwiązaniami robotycznymi!

Pozwól im zmierzyć się z prawdziwymi problemami i zrozumieć jak w realnym świecie działa technologia. Pracownia matematyczno – informatyczna, zawierająca zestawy LEGO® MINDSTORMS oferuje praktyczne podejście w rozwiązywaniu problemów, pozwalające każdemu uczniowi osiągnąć cele zgodne z programem nauczania poprzez kompleksowe i niewymuszone rozwiązanie dydaktyczne. Uczniowie będą zmotywowani, aby własnoręcznie projektować, budować i programować roboty. Największym wyzwaniem, przed którym staną nauczyciele, będzie zmuszenie uczniów do opuszczenia klasy!

Kompetencje

Produkty

Cechy

Materiały dla nauczycieli

Załączone materiały, stworzone w oparciu o podstawę programową

Karty oceniania

Gotowe kryteria oceniania pozwalają monitorować postępy uczniów w nauce.

Instrukcja dla nauczyciela “Jak zacząć?”

Instrukcja dla nauczycieli, przedstawiająca poszczególne kroki, umożliwiające skuteczne wprowadzanie rozwiązań na lekcje.

Wsparcie techniczne

Nasz zespół wsparcia technicznego jest gotowy, aby udzielić Ci wszelkich odpowiedzi na techniczne pytania dotyczące produktów LEGO® Education. Jako jedyni w Polsce prowadzimy serwis gwarancyjny producenta.

Możliwość rozbudowania rozwiązań

Dodatki i rozszerzenia pozwolą zwiększyć możliwości rozwiązania, a pakiety części zamiennych uzupełnią braki

Rozwijane umiejętności

Mówienie i słuchanie, opowiadanie i słuchanie, odgrywanie ról, kreatywność, współpraca.

STEAM

Rozwiązanie budujące kompetencję STEAM

AKCES Edukacja rozwiązania LEGO Education

Nasza oferta

Szkolenia

Kadra naszych Trenerów to najlepsi eksperci, którzy chętnie podzielą się swoją rozległą wiedzą oraz zebranym przez lata doświadczeniem. Jako jedyni w Polsce posiadamy uprawnienia prowadzić certyfikowane szkolenia Akademii LEGO® Education. Za szkolenia odpowiada nasza Fundacja ALE Nauczanie, zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem oraz katalogiem szkoleń.

Nasza misja

Materiały dla nauczycieli

  Insights & Research - Artykuły, badania >>

 

Podręczniki, karty pracy

  • LME EV3 - Wstęp do robotyki - oprogramowanie na komputer - Podręcznik nauczyciela [ENG] [PL*]
  • MAKER MINDSTORMS EV3 - Podręcznik nauczyciela [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Wstęp do robotyki - aplikacja na tablet - Podręcznik nauczyciela [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Ćwiczenia z kodowania [DEMO PL] [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Wstęp do robotyki - Robot Educator - Podręcznik nauczyciela [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Misja na Marsa [ENG] [PL*]
  • LME EV3 - Aplikacja do programowania na tablet - wprowadzenie [ENG] [PL*]
  • Scenariusze zajęć - 30+ [ENG]

 

* w celu uzyskania polskich materiałów skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta

 

 

PRACOWNIE

Przykładowa propozycja pracowni dla grupy 24 uczniów

 

LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 – zestaw bazowy – 12 zestawów

LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 – zestaw rozszerzający – 4 zestawy

Misja na Marsa EV3 – zestaw turniejowy – 1 zestaw

 

 

 

W CELU DOPASOWANIA ODPOWIEDNIEJ PRACOWNI, PROSIMY O KONTAKT Z KONSULTANTAMI 

Chcesz przygotować szkołę na wyzwania przyszłości?

Poznaj ścieżkę wdrożenia